Bahlsen België viert bovendien haar 50-jarig bestaan.
Geen betere manier om het 50-jarig bestaan van Bahlsen België te vieren dan de samenwerking met het Belgische Callebaut. Want u leest het goed, de alom gekende knapperige Choco Leibniz petit beurre-koekjes van Bahlsen zijn vanaf april beschikbaar in een heerlijk roze chocolade variant “Ruby” van Callebaut. De Choco Leibniz Ruby limited edition getuigt van een heel nieuwe, fruitige smaakervaring zonder afbreuk te doen aan de typerende ‘meer chocolade dan koekje’ eigenschap van de Choco Leibniz koekjes. Loopt het water je al in de mond?
Choco Leibniz Ruby: pure nostalgie met een roze knipoog
Bahlsen Choco Leibniz, al generaties lang genieten we met zijn allen van deze krokante petit beurre-koekjes met chocolade waarvan we stiekem eerst het randje van de heerlijke chocolade opeten, gevolgd door de rest van het koekje. En hoera! want Bahlsen lanceert nu tijdelijk een 3e heerlijke chocoladevariant: Choco Leibniz Ruby! Deze pink limited edition, gecreëerd met 63% van de unieke Ruby chocolade van het Belgische Barry Callebaut, vult het reeds bestaande gamma van pure en melkchocolade mooi aan.
De roze variant, vervaardigd uit de natuurlijke Ruby cacaoboon, bevat geen toegevoegde kleurstoffen noch bewaarmiddelen of smaakstoffen en blijft trouw aan wat de iconische Bahlsen Choco Leibniz koekjes zo typeren: meer chocolade dan koekje! Kortom, een op en top heerlijke combinatie van de unieke, fruitige smaak van Ruby chocolade met ieders favoriete Bahlsen Choco Leibniz koekje.
De Choco Leibniz Ruby limited edition van Bahlsen is vanaf april tot eind juni beschikbaar in de winkel.
Lang leve 50 jaar Bahlsen België
In 2019 is het tot tweemaal toe feest voor het Duits familiebedrijf Bahlsen op Belgische bodem. Naast de samenwerking met Belgisch chocoladefabrikant Barry Callebaut voor de limited edition Choco Leibniz Ruby, viert koekjesfabrikant Bahlsen dit jaar eveneens haar 50-jarig bestaan in België.
« We zijn vereerd de Choco Leibniz limited edition met Belgische Ruby chocolade op de markt te mogen brengen, precies in het jaar dat wij, Bahlsen België, ons 50-jarig bestaan vieren », vertelt Katrien Vandenbroeck, Marketing Manager Bahlsen België.
De Belgische vestiging telt inmiddels 16 werknemers sinds Bahlsen België in 1969 de deuren opende en is verantwoordelijk voor de verdeling op de Belgische markt van diverse Bahlsen merken als Choco Leibniz, PiCK UP! en de beestig lekkere Zoo koekjes.